INFORMACJE O FIRMIE

Kinnarps to firma skupiona na rozwiązaniach do przestrzeni biurowej

Założona w 1942 roku przez Jarla i Evy Andersonów. Pozostaje firmą rodzinną, którą obecnie zarządzają dzieci i wnuki założycieli. Kinnarps zapewnia rozwiązania w zakresie wyposażenia przestrzeni biurowej i obiektów użyteczności publicznej. System wartości spółki charakteryzuje się wysoką jakością produktów i niskim poziomem oddziaływania na środowisko – od surowców po gotowe rozwiązania dla przestrzeni pracy. Obecnie firma Kinnarps jest jednym z największych dostawców rozwiązań w zakresie wyposażenia przestrzeni biurowej. Kinnarps prowadzi sprzedaż w około 40 krajach.

KINNARPS W SKRÓCIE

Działanie

Kinnarps dostarcza zintegrowane rozwiązania wyposażenia do biur i miejsc pracy. Wysoka jakość i mały wpływ na środowisko charakteryzują cały łańcuch – od wyboru surowców aż do gotowych rozwiązań do wnętrz biurowych.

 

obrót

Obroty Kinnarps wynoszą 3,8 miliarda SEK za rok finansowy 2015/2015 (402 mln EUR).

 

Sprzedaż

Obecnie Kinnarps jest największym dostawcą rozwiązań biurowych w Europie. Sprzedaż prowadzona jest w około 40 krajach w 200 punktach sprzedaży.

PRODUKCJA

Kinnarps posiada siedem fabryk; sześć w Szwecji gdzie odbywa się główna produkcja: Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv i Tranås(2) oraz w Niemczech w Worms. Największym zakładem jest zakład w Kinnarp.

 

SIEDZIBA GŁÓWNA

Główna siedziba mieści się w Kinnarp, w Szwecji.

 

PRACOWNICY

Kinnarps zatrudnia około 2300 pracowników.

mARKI

Kinnarps projektuje, opracowuje oraz sprzedaje pod własnymi markami: Kinnarps, Materia, Skandiform, NC Nordic Care, Drabert and MartinStoll.

 

HISTORIA

Firmę Kinnarps założyli w roku 1942 Jarl i Evy Andersson.

 

wŁAŚCICIEL

Kinnarps jest przedsiębiorstwem będącym w 100% własnością rodzinną. Obecnie jest w rękach dzieci i wnuków Jarla i Evy Andersson. Niektórzy właściciele oraz ich współmałżonkowie pracują w firmie.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O NASZEJ FIRMIE?

Skontaktuj się z nami!

NASZE WARTOŚCI KSZTAŁTUJĄ NASZE NAJLEPSZE POMYSŁY

Sibylla Jacobsson

"Nasze podstawowe wartości są dla nas najważniejsze. Mają one korzystny wpływ na naszą działalność na wielu płaszczyznach – na to w jaki sposób rozwijamy produkty, w jaki sposób współpracujemy z ludźmi. Wartości te to dziedzictwo pozostawione przez rodziców Evy i Jarla Andersson przyczyniające się do sukcesu naszej firmy."

Sibylla Jacobsson, Chairman of the Board, Kinnarps Holding AB

Duch myślenia perspektywicznego i kreatywności

Ciągle dążymy do rozwoju i zawsze widzimy możliwości. Naszym celem jest kreatywność, ośmielamy się być inni i robić to, czego nikt jeszcze nie robił. Pracujemy efektywnie, wytrwale i zawsze staramy się pracować lepiej.

Niezależność i profesjonalizm

Dążymy do ufności w naszą wiedzę i umiejętności oraz wierzymy w możliwości, które się pojawiają. Wykonujemy naszą pracę w taki sposób, abyśmy mogli być dumni z naszej profesji, dążąc tym samym do rozwoju osobistego.

Uczciwość i skromność

Dążymy do otwartości oraz uczciwości w komunikacji i zachowujemy się z szacunkiem wobec wszystkich ludzi, bez względu na ich status i rolę. Postępujemy zgodnie z prawem i przepisami oraz dotrzymujemy obietnic.

Odpowiedzialność i zrozumienie powiązań

Dążymy do podejmowania odpowiedzialności, oszczędnego gospodarowania zasobami i wykonywania działań w, taki sposób, aby można było je kontynuować. Przechodzimy do źródła problemów i poznajemy rzeczywiste potrzeby dla długoterminowych rozwiązań. Rozumiemy powiązania, przewidujemy konsekwencje, rozważamy wszystkie aspekty, oceniamy i równoważymy.

ORGANIZACJA

Kinnarps Holding AB to spółka holdingowa Grupy Kinnarps.

Kinnarps AB to grupa składająca się z różnych działów odpowiedzialnych za prowadzenie zadań w zakresie koordynacji, zarządzania i kontroli firmowych procesów w skali globalnej. Działy te zapewniają również wsparcie innym jednostkom organizacyjnym w ich pracy, odpowiednio do zakresu odpowiedzialności danej jednostki. Kinnarps AB ponosi również odpowiedzialność za działania o charakterze komercyjnym oraz za prace w zakresie rozwoju produktu realizowane dla poszczególnych marek należących do Grupy Kinnarps: Kinnarps, Drabert i MartinStoll.

Materia Group to jednostka odpowiedzialna za całość projektów związanych z markami niezależnymi: Materia, Skandiform i NC Nordic Care.

Kinnarps AB jest jednostką odpowiedzialną za produkcję odbywającą się w trzech firmowych zakładach produkcyjnych mieszczących się w Szwecji: w Kinnarp, Jönkoping i Skillingaryd. Produkcja realizowana jest w oparciu o bieżącą liczbę zamówień, dostępne zasoby logistyczne i wdrożone projekty techniczne, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie wysokiego poziomu wydajności pracy.

Spółki handlowe zależne. Kinnarps działa także poprzez swoje spółki handlowe działające w różnych częściach świata. Na czele każdej takiej spółki stoi Dyrektor Zarządzający, któremu podlega lokalny zespół pracowników oraz który dysponuje wszelkimi rozwiązaniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji działalności handlowej. Każda spółka ponosi odpowiedzialność za działalność handlową prowadzoną lokalnie, odpowiednio do swojego regionu.

 

Przedstawicielstwa. Kinnarps oferuje również swoje rozwiązania i produkty poprzez sieć niezależnych dystrybutorów. Kinnarps posiada ok. 200 punktów sprzedażowych na całym świecie.

Zarząd

Kinnarps AB jest kierowany przez zarząd, którego członkami są:

  • Robert Petersson
    Robert Petersson, CEO

  • Elisabeth Slunge
    Elisabeth Slunge, Director Global Range & Communications

  • Urban Enqvist
    Urban Enqvist, CFO

  • Kjell Strandberg
    Kjell Strandberg, Director of Human Resources

  • Rasmus Nanhed
    Rasmus Nanhed, Sales Director

  • Thomas Johannesson
    Thomas Johannesson, MD Materia Group

  • Anders Hermansson
    Anders Hermansson, Production Director

  • Joakim Prior
    Joakim Prior, Purchasing Director

Produkcja i logistyka

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY ŁAŃCUCH DOSTAW

W naszym systemie produkcji i logistyki stale inwestujemy w najnowsze technologie, co pozwala nam na realizację zamówień obejmujących od jednego produktu po pełne rozwiązania dla dużych zakładów składające się z setki stacji roboczych, a wszystko to dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta w sposób efektywny, gwarantując możliwie najkrótszy czas dostawy. Korzystając z cyfrowych rozwiązań, zintegrowaliśmy wszystkie etapy procesu biznesowego od zaprojektowania wnętrza wspólnie
z klientami po produkcję elementów składowych, dostawę i odbiór rozwiązania przez użytkowników końcowych z całej Europy
i spoza niej. Mamy potencjał i zajmujemy się pełną realizacją procesu od projektu wnętrza po przekazanie realizacji
z wykorzystaniem wyłącznie własnych zasobów, więc możemy spełnić obietnice wysokiej jakości na każdym etapie procesu.

Bierzemy odpowiedzialność za cały łańcuch dostaw, od etapu produkcji po moment, kiedy produkt dociera do klienta. Dzięki naszym zręcznym zespołom montażowym, które wykonują prace szybko, nie zakłócając funkcjonowania innych obszarów działalności klienta, jesteśmy w stanie dostarczyć i zamontować u niego ponad 100 stacji roboczych dziennie i do 500 w tygodniu. Zamówienia na terenie Europy realizujemy od 4 do 6 tygodni. Ponadto oferujemy też dostawę poza granice Europy.

Każdego dnia 24 całkowicie załadowane ciężarówki opuszczają nasze fabryki w celu dostarczenia rozwiązań dla przestrzeni biurowych, co przekłada się na powodzenie i dobre samopoczucie. W naszych zoptymalizowanych systemach transportowych nie używamy pudełek kartonowych, wykorzystujemy nadające się do recyklingu koce w celu ochrony transportowanych produktów. Umożliwia to załadowanie do 50% więcej produktów w porównaniu z normą w naszej branży, przy użyciu tego samego rozmiaru kontenera transportowego. Wszystkie dostawy są zoptymalizowane przy użyciu zaawansowanego systemu planowania trasy, który jest również związany z planowaniem produkcji. Zainwestowaliśmy również w nowoczesną flotę pojazdów przyjaznych dla środowiska, aby zmniejszyć nasze oddziaływanie na środowisko, a od roku 2014 obniżyliśmy emisję o 7%.

.

Polityka zrównoważonego rozwoju

Nasza podstawowa działalność koncentruje się wokół tworzenia inspirujących, sprzyjających efektywności miejsc pracy, które przyczyniają się do sukcesu. Wszystko  to mając na uwadze holistyczną perspektywę. Nasz pogląd na temat zrównoważonego rozwoju można podsumować za pomocą prostej filozofii biznesu: Better at Work. Dotyczy to dążenia do zrozumienia wymagań każdej organizacji, zarówno pod względem produktów jak i usług. Naszym długoterminowym celem jest utrzymywane polityki zrównoważonego rozwoju poprzez ciągłe doskonalenie i planowany rozwój. Dążymy do stworzenia odpowiedzialnej i wartościowej równowagi między potrzebami naszych klientów, a zainteresowanymi stronami, troską o środowisko i osoby, na które wpływamy oraz stabilna gospodarka. Program Kinnarps Group Sustainability Program został opracowany na podstawie strategii naszej firmy i podstawowych wartości. 

ZAPOBIEGAWCZY

Bycie zapobiegawczym oznacza dla nas umiejętność identyfikowania i zapobiegania niepożądanym efektom, ryzkom i zachowaniom w taki sposób, aby móc rozwiązać problem już u źródła.

KOMUNIKATYWNI

Jesteśmy komunikatywni, otwarci na ciągły dialog w sprawie programu zrównoważonego rozwoju firmy zarówno z podmiotami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

ODPOWIEDZIALNI

Zarząd i wszyszcy pracownicy Grupy Kinnarps są odpowiedzialni za przestrzeganie tej i innych polityk, wymagań prawnych, procedur oraz innych wytycznych.

KOMPETENTNI

Zwiększamy i poprawiamy nasze kompetencje, aby zgodnie z naszą polityką mieć pewność, że założone cele zostały zrealizowane, a procedury są przestrzeganie i ciągle rozwijane.

Innowacyjni

Przyszłościowe myślenie i innowacyjność oznacza, że mamy odwagę być inni i robić rzeczy, które nie zostały jeszcze zrobione.

CERTYFIKACJA

Jesteśmy tutaj dla Ciebie.
Od początku do końca.

Szukasz konkretnego produktu? Interesuje Cię rozwiązanie dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb? A może po prostu chciałbyś dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas produktach i usługach? Napisz do nas – jesteśmy do Twojej dyspozycji.