Kinnarps Polska partnerem Domu Idei podczas Warsaw Home

Forma ponad 200-metrowego stoiska to wykrojone obszary wspólnie zaaranżowane wraz z artystami, projektantami i biznesowymi partnerami „Design Alive”. Każda witryna, to inna symboliczna historia. Łączy je w całość układ przestrzenny wykorzystujący kilka możliwości wejść na stoisko. Z każdej strony widzimy coś innego; aby zobaczyć wszystko, trzeba zajrzeć do środka, swobodnie zwiedzać lub po prostu rozsiąść się w fotelu. Autorem koncepcji stoiska jest Beza Projekt.

- 4 października o godz. 16:50 na głównej scenie Warsaw Home wystąpi Christina Wiklund, kierownik ds. kolorów, materiałów i wykończeń w Kinnarps. „Design Alive” inspiruje – „The colourful world of trends” to wyjątkowa prelekcja, podczas której Christina opowie m.in.:
Czy biurko może być ciepłe lub zimne w dotyku?
Jak planować kolorystykę miejsca pracy, aby zwiększyć efektywność pracowników?
Na jakie trendy w projektowaniu mebli warto zwrócić uwagę?