Ze zmianami organizacyjnymi w firmie powinny iść w parze zmiany w przestrzeni biurowej. Aranżowane przez Kinnarps przestrzenie są ergonomiczne i przyjazne dla użytkowników. Jednak nie zawsze konieczny jest gruntowny remont. Czasem nawet drobne ulepszenia mogą znacząco poprawić komfort pracy. Aby osobom decyzyjnym i przyszłym użytkownikom łatwiej było wyobrazić sobie, jak będzie wyglądała przestrzeń nowego biura, oferujemy profesjonalną wizualizacja 3D, która pozwala na przedstawienie nie tylko ustawienia mebli, lecz także użytych kolorów i materiałów.
Dbanie o meble zwiększa ich żywotność, co skutkuje korzyściami ekologicznymi i finansowymi. Profesjonalne czyszczenie pozwala na pozbycie się szkodliwych dla zdrowia roztoczy i kurzu, a regularne przeglądy przedłużają żywotność mebli i zapewniają bezpieczeństwo ich użytkowania. Zapewniamy także profesjonalną obsługę przy demontażu i odbiorze mebli do utylizacji, korzystając przy tym z usług certyfikowanych partnerów. Troszczymy się również o cały proces logistyczny przeprowadzek, dzięki czemu przebiegają one sprawnie i szybko, a nasi klienci mogą rozpocząć pracę w nowym biurze na czas.
Rynek zmienia się dynamicznie, a rzeczywistość biznesowa potrafi zaskakiwać, dlatego Kinnarps wychodzi naprzeciw nowym potrzebom klientów. Coraz częściej firmy pracują projektowo i z dnia na dzień powoływane są do życia nowe zespoły. Świetnym rozwiązaniem jest wówczas wypożyczenie mebli, które pozwala na szybkie dostosowanie do aktualnych warunków w oczekiwaniu na docelowe rozwiązanie Oferujemy także leasing mebli biurowych optymalizujący obciążenia finansowe firmy. Dzięki temu pracownicy mogą korzystać z lepszego standardu mebli już od pierwszego dnia funkcjonowania biura.
Inwestycja w ergonomię daje odczuć pracownikom, że ich wysiłek jest cenny. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, jesteśmy w stanie wskazać, w jaki sposób świadomie organizować zdrowe środowisko pracy. Nierzadko zdarza się, że całą atmosferę biura psuje nieprzemyślane i irytujące środowisko akustyczne. Dlatego przeprowadzamy kompleksową analizę czynników akustycznych w miejscu pracy. Dzięki temu możemy zasugerować różnorodne rozwiązania dźwiękochłonne dostosowane do potrzeb biura. Oferujemy także wsparcie w kompleksowym wdrażaniu projektów technologicznych, takich jak wyposażenie do prowadzenia telekonferencji, łatwe w użyciu funkcje audiowizualne, intuicyjny system rezerwacji sal itp.
Najczęstszą obawą firm, które rozważają duże zmiany w przestrzeni biurowej, jest to, że nowe obiekty nie będą wykorzystywane w pełni. Narzędzia Next Office® pozwalają na dokładne zbadanie potrzeb pracowników i zaprojektowanie biura spójnego z kulturą organizacyjną firmy. A późniejsza ewaluacja pozwala na sprawdzenie poziomu satysfakcji z nowej aranżacji i ewentualnie wprowadzenie zmian udoskonalających wykorzystanie przestrzeni i poprawiających komfort pracy.
Szukasz konkretnego produktu? Interesuje Cię rozwiązanie dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb? A może po prostu chciałbyś dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas produktach i usługach? Napisz do nas – jesteśmy do Twojej dyspozycji.