i-Locker

W nowoczesnych biurach coraz częściej pojawiają się rozwiązania oparte na koncepcji Internetu Rzeczy (IoT), która zakłada umieszczanie w przedmiotach, np. w meblach, elementów umożliwiających komunikację za pośrednictwem sieci internetowej. Łączenie technologii i architektury wnętrz wymaga zmiany podejścia do aranżacji przestrzeni. Biura, w których wykorzystywane są rozwiązania IoT nie tylko usprawniają pracę, lecz także umożliwiają odkrycie nowych wzorców korzystania z przestrzeni.

O PRODUKCIE:

 

  • Wersja podstawowa to moduł bazowy z czytnikiem fotokodu QR;
  • Opcjonalnie każda skrytka może być wyposażona w czytnik fotokodu QR;
  • Można łączyć ze sobą wiele modułów w szeregach;
  • Opcjonalnie możliwe są spersonalizowane wersje modułów, z dopasowaną do potrzeb Klienta liczbą i wielkością skrytek;
  • Kolorystyka wersji podstawowej: białe fronty i biały korpus;
  • Opcjonalnie możliwe są inne warianty kolorystyczne;
  • Prosta i intuicyjna w obsłudze aplikacja Collectomate umożliwia użytkownikom bezpieczne, szybkie i wygodne przechowywanie rzeczy osobistych i dokumentów

 

 

 

 

i-Lockery to nowy wymiar łatwych w obsłudze, administracji i użytkowaniu pracowniczych szafek do przechowywania w biurze rzeczy osobistych i dokumentów. I-Lockery nowej generacji gwarantują błyskawiczny dostęp do skrytek za pośrednictwem aplikacji Collectomate, bez kluczyków, kodów i kart dostępu. Poza przechowywaniem przedmiotów osobistych pracowników, i-Lockery mogą łączyć funkcję doręczania i odbioru, która ułatwia obieg firmowych dokumentów bez pośrednictwa recepcji.

JESZCZE SPRYTNIEJSZE MIEJSCA PRACY

  • Łatwość obsługi i ułatwienie logistyki w miejscu pracy. Wygodne w obsłudze lockery łączą funkcję przechowywania rzeczy osobistych z przekazywaniem dokumentów firmowych. W razie potrzeby zmiana uprawnień przez administratora trwa 30 s., nie ma potrzeby stosowania kluczy, kart dostępu, itp. Możliwość awaryjnego otwarcia skrytki z panelu administracyjnego.

  • Rozwiązanie przyjazne dla użytkownika. Skrytki można otwierać za pomocą aplikacji w smartfonie albo kodu QR, wygenerowanego przez administratora lub samodzielnie; w razie potrzeby można otworzyć skrzynkę zdalnie; Część skrytek może zostać przeznaczona do przekazywania przedmiotów między pracownikami w wygodny i bezpieczny sposób, bez pośrednictwa recepcji.

  • Elastyczność w aranżacji przestrzeni. Można dopasować liczbę skrytek i ich wymiary do potrzeb i wymagań Klienta, a także łączyć wiele modułów w szeregi.

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA
i-LOCKERÓW NOWEJ GENERACJI:

  • Oszczędność czasu dla użytkowników i administracji - łatwe zarządzanie i administrowanie i-Lockerami. Dostęp bez kluczyków, szyfrów i kart stwarza warunki dla lepszej efektywności pracowników i redukuje koszty obsługi obiegu dokumentów;
  • Bezpieczeństwo - zapewnienie ochrony informacji firmowych, danych i prywatności odbiorców. Ograniczony dostęp dla postronnych. Brak kluczyka lub karty eliminuje ryzyko dostępu dla osób nieuprawnionych;
  • Wzmocnienie marki pracodawcy - innowacyjne rozwiązania tworzą środowisko, z którego pracownicy są dumni i w którym chcą przebywać. Funkcja, dzięki której można udostępnić zawartość skrytki z dowolnego miejsca na świecie, wspiera mobilność pracowników i ułatwia wdrożenie koncepcji activity-based working w firmie.

Partnerem technologicznym inteligentnych mebli jest Collectomate.

Zobacz, jak to działa!

Collectomate_logo.png

MATERIAŁY DO POBRANIA

BROSZURA PRODUKTU

Skontaktuj się z nami

ZAINTERESOWAŁO CIĘ TO ROZWIĄZANIE? MASZ PYTANIA?


nAPISZ DO NAS!

Zapytaj o produkt

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Kinnarps Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż mam prawo wycofać zgodę w każdym czasie oraz, że wycofanie mojej zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody, a przed jej wycofaniem.

Pełna informacja o celach i zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących prawach zawarta została w Polityce Prywatności.