Case: Brain Embassy

FAKTY

NAZWA: The Brain Embassy

PROJEKTANT: Trzop Architekci

INWESTOR: Adgar Poland

METRAŻ: 1 643 m2

ROK REALIZACJI: 2016

PRODUKTY/ROZWIĄZANIA:
• Stanowiska pracy – seria Oberon, Nexus
• Fotele obrotowe – Esencia
• Stoły i stoliki – Ava, Amore, Centrum, Hal, Monolite, Couture, Pond, Combine
• Siedziska – stołki Cap, fotele Clip, stołki barowe Plockepinn, fotele Drop z podnóżkiem, stołki Plint, krzesła Jefferson, Flex, Embrace, Polett i Deli, piłki do siedzenia Boullée, pufy Trixagon, siedzisko Frame, fotele Hub i Apollo, krzesła na kółkach Afternoon
• Sofy – Olivia, Reform, Avec, Blanket
• Ścianki i panele akustyczne – Airflake, Aircone, Prim

ambasada pracy przyszłości

Miejsce, które tworzy kreatywną społeczność. Praca jako twórczy proces wspierany przez innowacyjną przestrzeń.
Witamy w The Brain Embassy – przestrzeni spotkań, wymiany pomysłów oraz doświadczeń przedstawicieli różnych światów – korporacji, małych i średnich firm, start-upów oraz  freelancerów. 

The Brain Embassy powstała z inicjatywy Adgar Poland, dewelopera i zarządcy nieruchomości biurowych. Za koncepcję architektoniczną oraz projekt odpowiedzialny był Bartosz Trzop z pracowni Trzop Architekci. Ekspertom Kinnarps powierzono wybór i dostawę wyposażenia.

Inwestorowi od początku zależało na współpracy z dostawcami z najwyższej półki. O wyborze firmy Kinnarps zdecydowały również doświadczenie i renoma, którą cieszy się na rynku nieruchomości, a także projekty badawcze i doradcze – raporty trendów oraz koncepcja Kinnarps Next Office™.

Centralną strefę zajmuje przestrzeń wspólna, która przypomina salon lub plac miejski, zależnie od interpretacji użytkownika.

Miejsce jest idealnie przystosowane do kreatywnego działania i zaprojektowane w taki sposób, że przyciągnie ludzi otwartych na nowe, inspirujące doświadczenia.

SPÓJNA WIZJA

Inwestor szybko znalazł wspólny język z przedstawicielami Kinnarps Polska. Wszystkie strony połączyła wizja stworzenia biura przyszłości z prawdziwego zdarzenia, zgodnie z aktualnymi trendami. W efekcie powstał pierwszy w Polsce „cocreating”.

Od lat realizujemy projekty w ponad 40 krajach i promujemy najlepsze standardy organizacji przestrzeni pracy w obszarach ergonomii, ekologii i wzornictwa

– mówi Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.

Kreatywne sale konferencyjne oraz wiele nieformalnych miejsc spotkań, m.in. Brainstorm Room, Floating Ideas Room, Knowledge Room czy Nap Room.

The Brain Embassy nazywamy cocreatingiem i, co warto podkreślić, cały proces jego powstawania był właśnie takim współtworzeniem. Wspólnie z pracownią Trzop Architekci oraz Kinnarps Polska udowodniliśmy, że tylko podczas zderzenia różnych światów można stworzyć nową jakość. W pojedynkę nie dokonalibyśmy tego

– zaznacza Inwestor.
WAŻNE DETALE

The Brain Embassy zaplanowano inaczej niż większość typowych miejsc do pracy, w których przestrzeń wspólna jest zazwyczaj niewielka, zaś najwięcej miejsca przeznacza się na stanowiska pracy. Tu odwrotnie – indywidualne stanowiska pracy są kompaktowe i uniwersalne, a  największą, centralną strefę zajmuje przestrzeń wspólna, która przypomina salon lub plac miejski, zależnie od  interpretacji użytkownika. 

W przestrzeni wspólnej, aby podkreślić jej wielofunkcyjność i różnorodność, zastosowano produkty z całego portfolio Kinnarps oraz współpracujących z  nim marek. Oprócz mebli Kinnarps dostarczył panele akustyczne podnoszące walory użytkowe dużej i otwartej  przestrzeni.

DUMA I SATYSFAKCJA

To jeden z najbardziej ambitnych i innowacyjnych projektów, a na pewno najbardziej kreatywny w mojej karierze. Prawie 2000 m2 i setki detali, które powstały w niespełna pół roku! To było szalone tempo, ale wszyscy jesteśmy bardzo dumni z efektu

– mówi Bartosz Trzop, szef pracowni Trzop Architekci.

W The Brain Embassy przenosimy globalne trendy na nasz rynek i wprowadzamy pojęcie coworkingu na wyższy poziom.

PIERWSZY W POLSCE

The Brain Embassy to 1 643 m2 innowacyjnej powierzchni, na której znajduje się 250 stanowisk pracy – 140 w otwartej przestrzeni oraz 110 w oddzielnych pokojach. Członkowie społeczności The Brain Embassy będą mieli do swojej dyspozycji otwartą przestrzeń eventową na 200 osób, kreatywne sale konferencyjne oraz wiele nieformalnych miejsc spotkań, m.in. Brainstorm Room, Floating Ideas Room, Knowledge Room czy Nap Room.

Wierzymy, że projekt The Brain Embassy będzie inspiracją do tworzenia następnych przestrzeni pracy i zapoczątkuje nową erę w myśleniu o środowisku biurowym. Jesteśmy dumni, że mogliśmy być partnerem tego tak innowacyjnego przedsięwzięcia

– mówi Beata Osiecka.

Podoba Ci się ten case? Jesteś ciekawy, co można stworzyć w Twojej przestrzeni pracy?

Skontaktuj się z nami!

“W miejscach do pracy swoją uniwersalność potwierdziły fotele Esencia z mechanizmem samoważącym. Zastosowaliśmy także biurka nowej generacji Nexus, również w wersji bench, które umożliwiają pracę wielu osób przy jednym blacie”

Monika Miksa, Key Account Manager, Kinnarps Polska

Widząc ogromne zainteresowanie taką innowacyjną przestrzenią, Adgar Poland rozpoczął prace nad kolejnym etapem projektu, który zwiększy powierzchnię The  Brain Embassy do 3000 m2. W ciągu najbliższych 3 lat firma planuje otworzyć łącznie 20 tys. m2 przestrzeni, w tym ścisłym  centrum Warszawy.

ZOBACZ DRUGĄ CZĘŚĆ REALIZACJI BRAIN EMBASSY

ZDJĘCIA: FOTOMOHITO