Case: Szkoła Forsen

INFORMACJE WSTĘPNE

Kiedy „Forsenchool” w mieście Tidaholm w Szwecji potrzebowała remontu lokalny samorząd zdecydował się wznieść zupełnie nowy budynek szkoły. Zadaniem Kinnarps było przygotowanie projektu wnętrza odpowiedniego dla dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów do klasy dziewiątej włącznie, który można byłoby również przystosować do potrzeb szkoły specjalnej, zgodnie z ideą placówki, iż każdy uczeń powinien mieć możliwość rozwoju w swoim tempie. Projekt wnętrza musiał też spełniać wiele różnych funkcji, od laboratorium i biblioteki przez stołówkę oraz świetlicę, jednocześnie oferując kompleksowe rozwiązanie dla całej placówki

INFORMACJE

Klient:
Gmina Tidaholm

Obszar działalności Klienta:
Szkoła podstawowa (grupy przedszkolne i grupy szkolne do klasy dziewiątej) oraz szkoła specjalna

Liczba uczniów:
600

Termin realizacji:
2012 r.

Przykładowe produkty/funkcjonalności:
Krzesła i biurka do nauki, meble biblioteczne, elementy wyciszające, meble do recepcji, meble do pokoju nauczycielskiego, regały do przechowywania, meble do świetlicy, meble to sali prac technicznych, meble laboratoryjne, meble do stołówki dla uczniów, meble przystosowane do potrzeb uczniów szkoły specjalnej, meble do sali zajęć pozaszkolnych, meble do korytarza.

WYZWANIe

DOSTOSOWANIE DO POTRZEB

Celem Forenschool jest funkcjonowanie jako unikalna szkoła, idealnie dostosowana do potrzeb uczniów oraz nauczycieli. Wyzwaniem postawionym przed Kinnarps było znalezienie odpowiednich produktów, rozwiązań
i funkcjonalności dla każdego obszaru działalności placówki tak, aby projekt całości był spójny i sprostał wysokim wymaganiom i oczekiwaniom klientów, nauczycieli oraz uczniów.

PODOBA CI SIĘ TEN CASE? JESTEŚ CIEKAWY CO MOŻNA ZMIENIĆ W TWOJEJ PRZESTRZENI PRACY?

Napisz do nas!

ROZWIĄZANIE

INSPIRACJA I FUNKCJONALNOŚĆ

Cel ten udało się osiągnąć dzięki szerokiej gamie produktów oferowanych przez Kinnarps dla wielu różnych środowisk oraz naszemu rozległemu doświadczeniu w tworzeniu inspirujących i funkcjonalnych kompleksowych rozwiązań. Projektanci brali udział w pracach od samego początku i ściśle współpracowali ze szkolną grupą projektantów wnętrz, aby stworzyć najlepsze środowisko do pracy zarówno dla uczniów, jak
i nauczycieli.