Case: DSV

ERGONOMIA I ATRAKCYJNOŚĆ

Firma DSV International Shared Services planując zmianę siedziby, podjęła decyzję o kompleksowej aranżacji i wyposażeniu nowego biura. Nowoczesne i ergonomiczne wnętrza miały współgrać z nową, atrakcyjną lokalizacją firmy i wzmacniać jej markę. Powodem przeprowadzki pod nowy adres, na ulicę Domaniewską w Warszawie był dynamiczny rozwój i wzrost biznesu ISS. Thomas Jansson, prezes DSV ISS oczekiwał, że nowe biuro będzie nie tylko gwarantować komfort pracy, ale także elastycznie dopasowywać się do dalszego wzrostu firmy.

FAKTY

Klient:

Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych.

Zakres projektu:

Projekt i wyposażenie stanowisk pracy, sal spotkań i koordynacja dostaw firm trzecich.

Strony współpracujące:

Thomas Jansson, prezes DSV ISS, Marzena Staczyńska, Key Account Manager Kinnarps Polska.

Wyposażenie:

Produkty Kinnarps: Biurka Seria P na elewatorze (do pracy sit-stand), Fotele Plus[6], Ścianki działowe Rezon, Szafy seria E one, Krzesła konferencyjne i gościnne na kółkach seria 5000CV, Stoły konferencyjne i do spotkań seria T, Stoły składane szkoleniowe Fellow, stołki barowe Frisbee. Meble uzupełniające nietypowe: Recepcja, sofy U- -sit Johanson Design, zabudowa aneks kuchenny i szafa w zarządzie, okładziny ścienne Newmor (w salach konferencyjnych i kuchniach).

KOMFORT PRACOWNIKA TO PRIORYTET

Thomas Jansson postanowił od początku aktywnie uczestniczyć w projekcie. „W naszej firmie najważniejszy jest pracownik. Dlatego osobiście zaangażowałem się zarówno w przeprowadzkę jak i aranżację nowego biura. Aby stało się komfortowym i atrakcyjnym miejscem dla dotychczasowych i nowych pracowników” – mówi Thomas Jansson. Inspiracje czerpał z duńskiej centrali firmy, gdzie ergonomia i atrakcyjność przestrzeni dla pracowników były priorytetem. Dostawcą części rozwiązań był szwedzki oddział Kinnarps.

Thomas Jansson mając już wiedzę o możliwościach i trendach w nowoczesnym projektowaniu biur bardzo starannie wybierał zakres i wykonawcę projektu dla firmy w Polsce. O wyborze oferty Kinnarps Polska zdecydowało duże doświadczenie firmy i jej kompleksowe podejście od doradztwa po dostawę i instalację wyposażenia. Planowany projekt był bardziej złożony niż w centrali firmy, ponieważ obejmował większy wybór asortymentu oraz koordynację dostaw podwykonawców.

ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN CASE? CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAKIE ROZWIĄZANIA BĘDĄ PASOWAĆ DO TWOJEGO BIURA?

Napisz do nas!

PEŁNA WSPÓŁPRACA

Wszystkie nowe rozwiązania były omawiane oraz prezentowane w showroomie  Kinnarps. Pracownicy DSV testowali czy proponowane stanowiska pracy spełniają ich oczekiwania, m.in ergonomiczne fotele obrotowe oraz biurka do pracy na stojąco, z elektryczną regulacją wysokości. Elementem podnoszącym atrakcyjność nowego biura były sale spotkań. Tematykę i motywy wybrali pracownicy w specjalnym konkursie. Aranżację i wyposażenie wykonał zespół Kinnarps. Eksperci firmy zaproponowali ponadto zastosowanie specjalnych ścianek działowych, zapewniających optymalną akustykę powierzchni open space i doradzali przy wyborze kolorystyki.

„Pracownicy DSV docenili aranżację i wyposażenie nowych biur. W szczególności – wolność wyboru sposobu pracy – na siedząco lub na stojąco przy biurkach z elewatorem” – podkreśla Thomas Jansson. Eksperci Kinnarps przeprowadzili szkolenia na temat ergonomii pracy i możliwości dopasowania stanowisk do indywidualnych potrzeb. Nowoczesne biuro, ergonomiczne stanowiska pracy stały się także ważnym argumentem w rekrutacji nowych pracowników. „Po zrealizowaniu pierwszego projektu nie miałem wątpliwości, że kolejne dwa zrealizuje dla nas Kinnarps” – mówi Thomas Jansson. Nowe biura będą bardzo potrzebne – DSV ISS zatrudnia już 500 pracowników i planuje dalszy wzrost.

zdjęcia: FoTOMOHITO