Case: AMARRIS / ECL

Menedżerowie z Amarris i ECL Direct w związku z sukcesem i ekspansją firm rozważali w 2012 roku możliwość zbudowania siedziby dla 130 pracowników. Projekt ten został zakończony w 2015 r. wraz z powstaniem 2 budynków.

FAKTY I LICZBY

W pierwszym budynku, na pierwszym i drugim piętrze mieści się siedziba ECL – specjalistów od internetu, a na trzecim piętrze znajduje się Amarris Conseil – tradycyjne biuro rachunkowe. Parter został zarezerwowany dla kolejnych 30 pracowników, którzy dołączyli do ECL w ostatnim czasie. W drugim budynku znajdują się części wspólne, których celem jest poprawa samopoczucia użytkowników: sala konferencyjna, restauracja firmowa oraz sala sportowa. Członkowie kadry kierowniczej, jako zapaleni sportowcy, bardzo doceniają wagę sportu w firmie, a lojalność ich pracowników udowadnia, że mają rację: Amarris i ECL to dobre miejsca pracy.

 

INFORMACJE O PROJEKCIE

Seria[e] one biurka typu bench, biurka z Serii[n], ścianki działowe, szafy POC typu cargo w pobliżu biurek, fotele biurowe Esencia, krzesła Embrace, sofy Monolog firmy Materia...

Meble: Kinnarps, Materia i Skandiform

CEL: STWORZENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI OBSZARU WITAJĄCEGO KLIENTÓW

Różne powierzchnie rozmieszczone na 600 m2 każdej kondygnacji składają się z otwartych przestrzeni dla zespołów liczących od 8 do 12 osób. Wysuwane szafy typu cargo wydzielają przestrzeń roboczą dla użytkowników potrzebujących nieco więcej prywatności w danym momencie. Znajdują się tu też sale konferencyjne i miejsca pracy dla kierowników. Pomieszczenia są utrzymane w jasnej tonacji, dzięki zastosowaniu ożywczych kolorów na ściankach działowych, wykładzinie i tkaninach tapicerskich na siedziskach. Natomiast miejsca spotkań z klientami charakteryzują się elegancją, szczególnie jeśli chodzi o meble i ich detale - fornirowane stoły i oparcia krzeseł profilowanego drewna.

„Jesteśmy bardzo dumni z naszych biur, które wysyłają silny przekaz: jesteśmy firmą, która rozwija się dzięki swoim pracownikom i klientom. Cenimy ludzi, którzy tu pracują i dziękujemy tym, którzy zapewniają nam pracę” – mówi Cédric Gaborit, dyrektor zarządzający firmy.

Potwierdza również, że pomoc Kinnarps była ważnym elementem całego projektu. „Początkowo omawialiśmy dostawę mebli, ale ostatecznie firma Kinnarps wsparła nas w realizacji całego przedsięwzięcia, przeprowadzając audyt układu przestrzennego, a także oferując porady dotyczące ergonomii dla użytkowników oraz zalecenia akustyczne.”