LUBIMY SZKOŁĘ I MYŚLIMY O NIEJ. DLATEGO ZAINICJOWALIŚMY WYJĄTKOWĄ SERIĘ SPOTKAŃ, W KTÓRYCH WZIĘLI UDZIAŁ UCZNIOWIE, DYREKTORZY SZKÓŁ, ARCHITEKCI, NAUCZYCIELE, FIZJOTERAPEUCI, PRODUCENCI MEBLI I PROJEKTANCI.

ZAPRASZAMY DO POSŁUCHANIA ROZMÓW O ŚRODOWISKU EDUKACYJNYM PRZYSZŁOŚCI.

POZNAJ NASZYCH ROZMÓWCÓW

SZKOŁA PRZYSZŁOŚCI

W dyskusjach i badaniach na temat środowiska pracy często poruszana jest kwestia wpływu biura na samopoczucie i wydajność pracowników. To samo oczywiście dotyczy klas szkolnych. Chcemy dać naszym dzieciom i młodzieży najlepsze możliwe warunki do nauki i rozwoju – fizycznego i intelektualnego. Dlatego ważne jest, aby rozmawiać o tym, jak dziś wygląda środowisko edukacyjne i jak wyobrażamy sobie szkołę przyszłości.

Wystrój wnętrza, dekoracje i wyposażenie klasy szkolnej, wpływają na uczniów za każdym razem, gdy przekraczają jej próg. Wygląd klasy oddziałuje na postrzeganie przez uczniów tego, co jest od nich oczekiwane: co i jak powinni robić w szkole. Dlatego tak ważny jest sposób, w jaki zaprojektujemy i urządzimy przestrzeń szkoły. Meble szkolne powinny wspierać nauczanie, umożliwiać uczniom pozostawanie w ciągłym ruchu, zamiast zmuszać do nieruchomego siedzenia przez cały dzień i ułatwiać szybką modyfikację przestrzeni pracy w zależności od wykonywanych zadań.

Zgromadziliśmy w studiu uczniów, dyrektorów, architektów, nauczycieli, fizjoterapeutów, product developerów i projektantów, aby porozmawiać o tym, jak wygląda dla nich szkoła przyszłości. Wierzymy, że kluczem do znalezienia idealnej przestrzeni edukacji jest połączenie ze sobą różnych perspektyw, doświadczeń i obszarów wiedzy. Bazując na naszym doświadczeniu, najnowszych badaniach, ciekawości i entuzjazmie aktywistów w świecie edukacji, możemy stworzyć przestrzenie edukacyjne, które spełnią wymagania szkoły przyszłości.