tworzymy rozwiązania przestrzeni pracy, które przekładają się na powodzenie i dobre samopoczucie

(robimy to od ponad 75 lat)

 

DZIŚ JESTEŚMY WIODĄCYM EUROPEJSKIM DOSTAWCĄ ROZWIĄZAŃ DO PRZESTRZENI PRACY

+2,300

Pracowników KINNARPS GROUP

+500

showroomów

+40

Krajów

3.8

miliardów SEK obrotu w 2014-15

A WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ OD TEJ UROCZEJ PARY

Poznajcie założycieli naszej spółki – Evy i Jarla Anderssonów.

Już w 1942 r. za każdym razem, kiedy Jarl spotykał się z klientem, wyrażał szczere zainteresowanie jego indywidualnymi potrzebami i był pewien, że posiadane doświadczenie pomoże mu wybrać najodpowiedniejsze rozwiązanie w danej sytuacji. Evy, uważna obserwatorka przywiązująca wagę do szczegółów, pilnowała, aby prace wykonywane były zawsze precyzyjnie oraz aby stosowano wyłącznie zrównoważone procesy i materiały.

Od początków spółki 75 lat temu do dnia obecnego pielęgnujemy dziedzictwo Jarla i Evy. Spółka nadal funkcjonuje, kierując się tym samym pionierskim duchem i troską o środowisko. Nadal przesuwamy granice rozwiązań w dziedzinie wystroju wnętrz,
a zawsze napędza nas nasze zamiłowanie do kompleksowych usług, innowacyjnych rozwiązań, ergonomii, zrównoważonego rozwoju, jakości, pięknego designu i zastosowanie najnowocześniejszych nowinek technicznych.

DZIEDZICTWO KINNARPS : 7 NIEODŁĄCZNYCH CZĘŚCI NASZEGO DNA

1.
Kompleksowa obsługa

ROBIMY WSZYSTKO I WSZYSTKO ROBIMY ŚWIETNIE

Bierzemy odpowiedzialność za cały łańcuch dostaw, od etapu produkcji po moment, kiedy produkt dociera do klienta. Możemy dostarczyć i zamontować u klienta ponad sto stanowisk pracy dziennie i gwarantujemy, że nasze zespoły montażowe zrobią to sprawnie, nie zakłócając innych prac w toku. Zamówienia z Europy realizujemy w ciągu czterech do sześciu tygodni. Oferujemy też możliwość dostawy do krajów poza granicami Europy. Każdego dnia nasze fabryki opuszczają dwadzieścia cztery w pełni załadowane kontenery, by dostarczać rozwiązania z dziedziny wystroju wnętrz zaprojektowane, by pracę przekuwać w sukces i dbać o dobre samopoczucie pracowników. Nasz zoptymalizowany system transportu nie wykorzystuje pudeł kartonowych. Pozwala nam to załadować produkty tak, jakby były elementami układanki. Korzystamy ze specjalnych ochronnych koców nadających się do przetworzenia i w ten sposób jesteśmy w stanie załadować 50% więcej egzemplarzy w każdym kontenerze niż w przypadku standardowej dostawy. Trasy dostaw zostały zoptymalizowane z wykorzystaniem zaawansowanego systemu planowania logistycznego, który jest też zsynchronizowany z działem produkcji. Zainwestowaliśmy także w nowoczesną flotę pojazdów ekologicznych, aby zmniejszyć ich niekorzystny wpływ na środowisko. Od 2014 r. zredukowaliśmy emisje szkodliwych substancji do powietrza o 7%.

2.
innowacyjne rozwiązania

projektując przestrzenie pracy przyszłości

Rozejrzyj się. Praca się zmienia. Biura się zmieniają. Ludzie pracują w domu lub zdalnie. Mają nowe zadania i nowe umiejętności. Firma wymaga rozwiązań dla miejsc pracy, które zaspokajają potrzeby różnych pracowników. Z myślą o przyszłości, naszą innowacyjnością i naszą kreatywnością, dążymy do stworzenia  rozwiązań, które sprawią, że nasi klienci wykraczają daleko poza to, co wielu uważa za niemożliwe.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O WORKSPACE SOLUTIONS?

Skontaktuj się z nami!

3.
Ergonomia

YOUR BODY - OUR CONCERN. w trosce o ciało.

Nasze produkty i usługi stanowią narzędzia, dzięki którym tworzymy przyjazne dla zdrowia środowisko pracy, zwiększające wydajność zarówno w skali indywidualnej, jak i całych organizacji. Intensywna praca nakierowana na rozwój, testy, innowacje techniczne i  nowoczesny design – wszystkie te elementy są niezbędne do stworzenia rozwiązań, które odpowiadają naszym ambicjom. Termin „ergonomia” pochodzi od greckiego słowa „ergon” oznaczającego pracę oraz „nomos”, które oznacza prawo. To sugeruje, że powinny istnieć obiektywne i ponadczasowe zasady definiujące istotę ergonomii, jednak ja wolę widzieć w niej coś subiektywnego i podlegającego zmianom.

4.
Środowisko

THE BETTER EFFECT

Bierzemy odpowiedzialność za cały cykl dostawczo-produkcyjny, począwszy od surowców i produkcji, po dostawę i montaż kompletnych rozwiązań wyposażenia wnętrz. Współpraca z nami to przepustka do udziału w tej pozytywnej reakcji łańcuchowej. Wybór rozwiązań charakteryzujących się najlepszą jakością wykonania i ergonomią designu to inwestycja w zdrowie, dobre samopoczucie i lepszą wydajność całego zespołu. To także inwestycja w długoterminowy i zrównoważony rozwój firmy. Wszystko sprowadza się do tzw. ‘efektu lepszości’, czyli  The Better Effect.

CERTYFIKACJA

5.
jakość

obietnica jakości

 

Kombinacja własnego laboratorium testowego, kontroli produkcji i międzynarodowych certyfikatów gwarantuje prawdziwą obietnicę jakości. Każdy produkt Kinnarps jest wiodącą na rynku gwarancją najwyższej jakości. Uwielbiamy nowoczesną technologię i odpowiednio ją stosujemy, ale kochamy także magię ludzkiego rzemiosła. Po połączeniu tych rzeczy otrzymujemy piękne produkty o wzornictwie i trwałości, które mogą wytrzymać próbę czasu.

6.
DOBRY design

Z MIŁOŚCIĄ ZE SKANDYNAWII

Nasze naturalne dziedzictwo wywodzi się ze skandynawskiej tradycji projektowania. W dodatku zmieszaliśmy ją z wpływami międzynarodowymi i zastosowaliśmy filozofię Kinnarpsa. Ta niepowtarzalna mieszanka jest tym, co stwarza ten wyjątkowy nastrój podczas pierwszego dotknięcia jednego z naszych produktów. Czuje się, jakby był zrobiony specjalnie dla Ciebie. Właściwa ergonomia. Właściwy kształt i funkcja. Produkt stworzony z pasją i doświadczeniem, zrodzony z naszej dogłębnej wiedzy o rzemiośle.

7.
DOŚWIADCZENIE

Ułatwiając pracę

Pracownicy Kinnarps są tym, na czym polega Kinnarps. Dążymy do bycia jak najlepszym we wszystkim, co robimy, a to obejmuje również zatrudnianie najlepszych osób. Tworzymy usługi, narzędzia i koncepcje zwiększające efektywność, zarówno w ramach naszej działalności, jak i dla naszych klientów, dzięki szerokiej gamie jasnych i kreatywnych umysłów. Poza wszystkimi wielkimi siłami pracującymi we własnym zakresie, współpracujemy również z siecią zewnętrznych specjalistów. Poprzez posiadanie właściwej osoby realizującej każde zadanie praca jest łatwiejsza dla każdego.

Nasi klienci

CZY NASI EKSPERCI MOGĄ CI W CZYMŚ POMÓC?

Skontaktuj się z nami

NASZA DOTYCHCZASOWA HISTORIA: PODRÓŻ, KTÓRA DOPROWADZIŁA NAS TUTAJ

1940'

Evy & Jarl wystartowali

Evy i Jarl Andersson założyli firmę Kinnarps w 1942 roku, w której zatrudnili dwóch pracowników. Początkowo meble zostały wykonywane na zamówienie, przede wszystkim dla architektów. W 1943 r. Kinnarps rozpoczął dostawy szafek tamburkowych do szwedzkiego rządu, a trzy lata później firma podpisała pierwszy kontrakt z rządem. Od tego czasu Kinnarps jest lojalnym dostawcą rozwiązań dla sektora publicznego.

1950's

Pierwszy katalog

Kinnarps zainwestował w pierwszą pełną gamę mebli biurowych, w 1952 roku wydał pierwszy katalog. Zakończenie budowy nowej fabryki dało firmie Kinnarps przestrzeń niezbędną do rozszerzenia produkcji krzeseł. W 1959 r. Firma Kinnarps zaczęła dostarczać meble przy pomocy własnej ciężarówki i montować meble w biurze klienta. Dzięki zawijaniu produktów w kocach wielokrotnego użytku zamiast jednorazowego pakowania, odpady ponownie przetwarzano,  można było także załadować więcej produktów w furgonetce.

1960'

większa załoga i pierwszy showroom

We wczesnych latach 60. w Kinnarps pracowało 34 pracowników a roczny obrót wynosił dwa miliony SEK. W 1968 roku firma otworzyła swój pierwszy showroom w Sztokholmie. W latach sześćdziesiątych asortyment produktów wzrósł, a Kinnarps uruchomił produkcję na zamówienie.

We wczesnych latach 60. w Kinnarps pracowało 34 pracowników a roczny obrót wynosił dwa miliony SEK. W 1968 roku firma otworzyła swój pierwszy showroom w Sztokholmie. W latach sześćdziesiątych asortyment produktów wzrósł, a Kinnarps uruchomił produkcję na zamówienie.

1970'

ekspansja międzynarodowa

Henryk Jarlsson, najstarszy syn Evy i Jarla, przejął funkcję Dyrektora Generalnego w 1973 roku. Kinnarps rozpoczął działalność w Londynie w 1974 roku.. W 1977 roku Kinnarps kupił prasę brykietową na odpady drzewne. Brykiety zredukowały zużycie oleju opałowego i wykorzystywały nieuniknione odpady drzewne z fabryki.

1980'

szeroki zakres produktów

W połowie lat osiemdziesiątych firma zdecydowała się zainwestować w nową i kompletną gamę mebli. Miękkie meble do siedzenia i meble konferencyjne zostały dodane do standardowej oferty Kinnarps. W tym dziesięcioleciu Kinnarps wykupił poddostawcę Granstrands i zainwestował w nową fabrykę w Skillingaryd w południowo-środkowej Szwecji. Kinnarps wykorzystuje lakier UV bez rozpuszczalników (1980), aby móc oferować twarde, trwałe powierzchnie bez negatywnego wpływu na środowisko. Od 1980 roku zmniejszyliśmy emisję o 90%, wprowadzając eko-innowacje w centrum naszego modelu biznesowego.

1990'

certyfikaty i odpowiedzialność

W 1991 roku Kinnarps opracował i wyprodukował pierwszy stół z elektrycznie regulowaną wysokością blatu, oferujący alternatywne pozycje pracy. Kinnarps jest pierwszym producentem mebli w Szwecji, który otrzymuje certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 w 1993 roku. W 1997 roku system zarządzania środowiskiem firmy uzyskał certyfikat ISO 14001. W tym samym roku Kinnarps przystąpił do europejskiego systemu ekozarządzania i audytu środowiskowego (EMAS). Firma współpracowała z dostawcami Reiners w latach dziewięćdziesiątych, a pod koniec 1999 r. Reiners dołączył do grupy Kinnarps.

2000'

zwycięzca nagród i fuzje firm

Na początku nowego stulecia Kinnarps zdobył dwie nagrody: Nagrodę Balanced Scorecard Hall of Fame oraz Firmę Roku w Szwecji. Firma rozpoczęła działalność na kilku nowych rynkach, a także przejęła projektujące meble designerskie: Klaessons, Materia i Skandiform. W 2007 r. Firma Kinnarps uruchomiła cztery nowe serie produktów, które stanowią największy krok w historii firmy.

DZISIAJ

Europejski lider 

Grupa Kinnarps zatrudnia około 2300 pracowników w całej Europie. Kinnarps oferuje meble dla wszystkich rodzajów miejsc pracy: od open space, gabinetów do miejsc spotkań, sal szkoleniowych i konferencyjnych, kawiarni i restauracji, recepcji i punktów kafeteryjnych, a także w cichych pomieszczeniach. Dzisiaj mamy zespół, który pracuje wyłącznie w oparciu o przyszłe badania i rozwój. Ich misją jest stworzenie technologii dla miejsc pracy przyszłości. W skrócie Kinnarps dostarcza wewnętrzne rozwiązania dla biur i środowisk publicznych.

ODWIEDŹ NAS W KINNARP

Muzeum Kinnarps

Wejdź w świat Evy i Jarl i Kinnarps z 1942 roku. Zobacz jak pracowali, jaką technologię mieli do dyspozycji i jakie meble wykorzystywali do pracy, co osiągnęli. To tutaj to wszystko się zaczęło!

Siedziba & Showroom

Krok w przyszłość rozwiązań dotyczących przestrzeni pracy. Nasz showroom w Kinnarp jest nie tylko na pokaz, jest także naszym własnym biurem. Właśnie tutaj wypróbowujemy nowe pomysły i żyjemy z nimi, aby doświadczać i mierzyć ich efekty w czasie. Tutaj wszystko się zaczyna!

Czy chciałbyś odwiedzić nas w Kinnarp?

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy tutaj dla Ciebie.
Od początku do końca.

Szukasz konkretnego produktu? Interesuje Cię rozwiązanie dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb? A może po prostu chciałbyś dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas produktach i usługach? Napisz do nas – jesteśmy do Twojej dyspozycji.